Monday, May 18, 2009

2nd week practical!

Wah, disebabkan aku ngah kebosanan kat umah..tambah penat balik dari keje lagih..

sempat r aku menaips skit2..

Haha..citer yg best aku nak kongsi nh.

ISNIN,18 May 2009. Tenox Hitech,aku mula start keje mcm biase r,mcm hari2 yg berlalu pada kul 8.00am, tp sampai awal sokmo..aku sampai kul 7.45am..aku pon xtau r kenape sampai awal sokmo..padahal aku punyer distance tuh bajet2 lebih kureng 20min r dr rumah ku dgn menaiki motor..

Tp asyik sampai awal jekr. xper r..xkesah lar awal ke lambat.janji rekod pascard aku sentiase 7.50am...ahahahaha...giler main ke pascard lak pagi2 hari.

8.00am aku pon macam biase,dgn Yassin(member Li aku) kene angkut product yg semalam punyer g kt store. Siap da tau da name code product2 & da nak start bosan dah ngadap bender yg samer jer...kursus ambil kt UTM degree chemical-polymer engg,tp aku kene post jd QC..tp xper..minggu depan aku kene incharge dlm Department Production. Jd aku da boley godak2 mesin Injection Moulding kt tmpt keje nh..

Bg kow kow r..bg puas tgk IM nh..sapa muntah xper..sbb lps tuh dah kene transfer balik dlm QC department.

Wah...mmg inilah peluang yg ditunggu..hihi..

Tepat 5.00pm, hujan turun dgn lebat skali. Aku perlu pulang nh. Sbb dah ngatok giler.xnak r buat2 rajin ambil OT lak semata xleh balik krn hujan...hihi..aku rela meredah hujan dgn berbajukn jaket aku jerk..naik motor biase r,kalu x kene simbah air kt tepi jln mmg xsah r..
hanging giler kau ngan kete nh...aku kene simbah air,relax jerk driver dier..mcm gampang jekr..

sampai sinih dulu..aku nak sambung skit lepas nh..sbb ader citer sedap nak share..ahahaha.

4 comments:

Anonymous said...

eh nk tnye eh
syarikat hok awk praktikal ni ktne eh?

Anonymous said...

salam,cek..heeheh..sronoknye dpt company yg related kt kte ek..huuhuh..sy n fafa pun slalu OT..antar sbbny ujan la..ahahah.xnk la redah ujan,,nti skt lg susah..=)

Aku Budak Pantai said...

kpd yg bertanya alamat syarikat yg aku LI nh...

B1-B2, Bengkel Mara,
Kawasan Perindustrian Chendering,
21080 Kuala Terengganu.
Tel no. : 09-6174752

kamal said...

salam....nk tanya ciket...waktu hang keje kt cni ada x org nama en.wan roslee wan nong?...di keje sbgai pe eh?.....